Lorr~~~ p klas pagi niee, then baru dapat tau meeting sabtu ari tue cancel!!! Ceh, bkin penat jak tertunggu-tunggu..lalala~~~Pas2 keta Tn. Haji broke down pulaa, makanya terpaksa laa kami meng'eksesais'kan kaki, jalan pi anatomy lab, tatkala itu langit semakin muram...tp still panas oo..
Sampai2 lab (yeaaa!!!), sda berpeluh brabis, ceh, cair make-up aku!! Wakakaka~~~ Owh, praktikal pakai gloves, nampak cam senang jak Tn. Hj tu buat, bla volunteer p buat sendiri, errr...laaaa, jari kelingking aku tersangkut!! Hahaha~~ maka gagal laa percubaan pertama ku, huk3 (baru ingat mo buat da bes..kene--)
Bla kebusanan d lab~~~Aisyah doesn't look so good..so, she went back home early. Next class, CVS... juz when we arrived at annex, cancel la plak!!! Kan bek kalo ak ikut jak c Aisyah balik nek taxi tadi tuuu, hahaha~~ Cam tau2 ja ko ooo Sya..
Masih lagi menanti 'org2 tertentu' to make up their mind!!! Come on u people, I'm tired of waiting~~~ Called my mum and she said, "sabar banyak2, jangan dfikir sangat tuee.." Hehe, dearest mummy was so right!! But sorry mum, ur daughter is not THAT patient. To tell the truth, I'm actually hoping that they give the result today because I don't want to come to lab test tomorrow, uwaaaa---BAD me!!!
Masih lagi menanti 'org2 tertentu' to make up their mind!!! Come on u people, I'm tired of waiting~~~ Called my mum and she said, "sabar banyak2, jangan dfikir sangat tuee.." Hehe, dearest mummy was so right!! But sorry mum, ur daughter is not THAT patient. To tell the truth, I'm actually hoping that they give the result today because I don't want to come to lab test tomorrow, uwaaaa---BAD me!!!

No comments:
Post a Comment
~praktis typing~