COUNTDOWN!!!

Daisypath Graduation tickers

Thursday, April 28, 2011

It's 3 am plus bad entry

And I quoted:

"Hate is such a strong word"

"There's a thin line between hate and love..."

"Jangan membenci, nanti suka..."

Yadda yadda yaddaa....I could go on forever. But right now it's a different circumstances...meaning, saya mo juga benci boleh nda?

I tried toleration, she annoys me lots, but then think, we are going to spend a year under one roof, so fine. Let's be, at least civil to each other.

I tried reasoning, she's used to that sort of environment, as for me, well, maybe I'm too sheltered.

I tried to be understanding as well....

Hell...nothing's work.

...what a pest..see now I resolved to this???

Saya doakan dia semakin sihat, zahir dan batin. Sungguh.

6 comments:

  1. "There's a thin line between hate and love..."

    "Jangan membenci, nanti suka..."

    betul2.aku sda ada experience.dari benci,jadi kawan.dari kawan,jadi couple.then jadi musuh balik haha.tu kes sama lelakila,sama pompuan ak pun xtau.. apa yang ko rasa tu ak pun penah rasa.macam aku,aku kestau terang2 pa aku xpuas ati sama ya.then masing2 toleratela kan.aku ada kelemahan aku,dia pun ada.skang ni ok sdaa :)

    ReplyDelete
  2. aaa... nana!!!

    (aku slh post msg eh dmlm? hahahah)

    ReplyDelete
  3. dla: part jadi musuh balik tu sedih la dla....

    well, since aku teda niat untuk biar dia stay permanent dlm hidup aku n vice versa...biar ja lah.

    macik rebid:pa ko salah msg lagi ni aih???

    ReplyDelete
  4. hehe aku pun sedih juga mula2.yalah suma benda aku cerita sama ya.suma benda pasal aku dia tau.tapi sekarang jadi totally STRANGERS.tapi apa2 pun aku percaya mesti ada hikmah :)

    ReplyDelete
  5. uish.. napa aku nda taw apa2 neh..

    lma betul suda kita nda cta2 rupa2 ny.. =.='

    ReplyDelete
  6. haha tu la bha, macam2 sda c dla lalu kan...nda ku tau juga ni ap citanya banar...

    satu hari kena kumpul meja bulat tukar crita hati ke hati...(dlm kta len kurik rahsia berapa tahun la..)

    ReplyDelete

~praktis typing~